Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Ανεκδοτα !

Μια φορά στα αρχαία χρόνια ήταν ένα πλοίο με κουπιά. Καθώς ταξίδευε το πλοίο μπαίνει ο επιστάτης στην καμπίνα με τους δούλους που τραβούσαν κουπί:
- Σας έχω ένα καλό και ένα κακό νέο. Ποιο θέλετε να ακούσετε πρώτο;
- Το καλό!!! λένε όλοι
- Σήμερα έχει διπλή μερίδα φαγητό!
Τότε άρχισαν όλοι να χειροκροτούν και να ζητωκραυγάζουν.
- Σταθείτε να ακούσετε και το κακό.
- Αντε πες το και αυτό! λένε με αδιαφορία
- Ο πλοίαρχος θέλει να κάνει θαλάσσιο σκι!



Ταξιδεύει το κρουαζιερόπλοιο, οταν ξαφνικά απο το VHF ακούγεται μια φωνή:
-Κάνε 10 μοίρες αριστερά, για να μην πέσεις επάνω μου!
-Κάνε εσύ 10 μοίρες δεξιά για να μην πέσω απάνω σου! Απαντά το κρουαζιερόπλοιο.
Σιγή δευτερολέπτων.
-Κάνε τώρα 15 μοίρες αριστερά, για να μην πέσεις απάνω μου! Ξανακού-
γεται η φωνή.
-Οχι, να κάνεις εσύ 15 μοίρες δεξιά για να μην πέσω απάνω σου! Ξανααπαντά το κρουαζιερόπλοιο.
Σιγή δευτερολέπτων.
-Κάνε αμέσως 25 μοίρες αριστερά, γιατι θα πέσεις απάνω μου! Ξανακούγεται από το VHF, οπότε πέρνει το μικρόφωνο ο ίδιος ο καπετάνιος:
-Ξέρεις ποιός είμαι εγώ; Το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο του κόσμου, το WORLD SEA και καλά θα κάνεις, να κάνεις εσύ 25 μοίρες δεξιά, για να μην πέσω απάνω σου!
-Κι εγώ είμαι ο φάρος!!!



Δύο τρελοί είναι πιασμένοι και κρέμονται από τα κλαδιά μιας μηλιάς. Σε λίγη ώρα όμως ο ένας αφήνει το κλαδί που κρατιέται και πέφτει.
- Τι έπαθες; Γλίστρησες; Τον ρωτά ο άλλος, κρεμασμένος πάντα από το κλαδί του.
- Όχι, ωρίμασα! Του απαντά!




Πηγη :asteiakia.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου