Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Ανεκδοτα !!

Ένα παιδί στην παραλία φτιάχνει ανθρωπάκια (με την άμμο). Το βλέπει ένας αστυνομικός το παιδάκι, και πηγαίνει κοντά του και το ρωτάει:
"Τι φτιάχνεις εδώ;" με ήρεμο τρόπο.
"Φτιάχνω μπάτσους με άμμο, νερό και σκατά" λέει το παιδάκι.
"Αααααααααααααα! Μη σε ξανακούσω να το λες αυτό θα σε κλείσω μέσα!" νευρίασε ο αστυνομικός.
Την άλλη μέρα, πηγαίνει ο αστυνόμος ξανά στο ίδιο μέρος, και βλέπει το παιδί πάλι να παίζει με την άμμο, και το ρωτάει:
"Τι φτιάχνεις εδώ παιδί μου;"
"Πυροσβέστες με νερό και άμμο!" απαντάει το παιδί.
"Μπα, και γιατί δε βάζεις και σκατά;" απορημένος ο αστυνόμος...
"Γιατί μου βγαίνουνε μπάτσοι"!!!



Πάει ένας αστερίσκος(*) σε ένα πάρτι μόνο για τελείες(.).
Στην είσοδο του μαγαζιού, που γινόταν το πάρτι, τον σταματάνε δύο φουσκωτές τελείες (μπράβοι) και του απαγορεύουν την είσοδο.
Και ο αστερίσκος τους λέει:
- Ρε παιδιά, και εγώ τελεία είμαι! Απλά έβαλα ζελέ στα μαλλιά!!


Συνομιλία σε ένα μπακάλικο:
Πελάτης : Βάλε μου 1.5 κιλό φέτα
Μπακάλης: Είναι 1.700. Ν α τ αφήσω;
Πελάτης: Αστο και βάλε μου 1.5 κιλό κασέρι!



Πηγη : asteiakia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου