Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Ανεκδοτα !!

Το πλοίο ταξιδεύει για ένα μήνα χωρίς να έχει δέσει σε λιμάνι. Όλοι λοιπόν είναι στα ντουζένια τους. Έτσι μια μέρα ο καπετάνιος φωνάζει στην καμπίνα του έναν όμορφο ναύτη και του λέει:
- Ναύτη, έχω καύλες. Κάτσε να σε γαμήσω.
Ο ναύτης τού απαντά:
- Τι λες, καπετάνιε; Εγώ δεν είμαι αδερφή.
- Μα, ναύτη, με την πρώτη φορά δεν γίνεσαι αδερφή.
Ο ναύτης πείθεται και τελικά γίνεται το μοιραίο.
Τη δεύτερη μέρα τον καλεί και πάλι ο καπετάνιος στην καμπίνα του και του λέει:
- Ναύτη, έχω καύλες. Κάτσε να σε γαμήσω.
Ο ναύτης τού απαντά:
- Τι λες, καπετάνιε; Εγώ δεν είμαι αδερφή.
- Μα, ναύτη, με τη δεύτερη φορά δεν γίνεσαι αδερφή.
Ο ναύτης πείθεται και πάλι και γίνεται πάλι το μοιραίο. Την επόμενη μέρα ο ναύτης πηγαίνει στον καπετάνιο και όλο νάζι του λέει:
- Καπετάνιε, με την τρίτη γίνεσαι;


Συναντιούνται τυχαία δυο φίλοι στο πάρκο, ο Κώστας και ο Μήτσος.
- Ρε Μήτσο, που σαι ρε φιλάρα; Πόσα χρόνια έχω να σε δω, τι κάνεις, πως περνάς, παντρεύτηκες;
- Ναι αγόρι μου παντρεύτηκα, μια χαρά είμαι, καλά περνάω.
- Πως από δω τέτοια ώρα;
- Να μωρέ την γυναίκα μου ψάχνω.
- Έλα ρε και ΄γω την δικιά ψάχνω, πως είναι η δικιά σου να ψάξουμε μαζί.
- Είναι ψηλή, ξανθιά, με πράσινα μάτια, ωραίο κώλο, μεγάλο στήθος και ατελείωτα πόδια. Η δική σου πως είναι;
- Ρε ποιος την γαμ*ει την δικιά μου, έλα να βρούμε την δική σου πρώτα!



Ήτανε μία χοντρή κυρία που είχε ένα σκυλάκι που το λέγανε Βυζί.
Έτσι λοιπόν όταν πήγε να μπει σε ένα ταξί λέει στον ταξιτζή:
"Να βάλω και το βυζί μου μέσά;"
Και ο ταξιτζής της απαντάει:"Γιατί εγώ κυρά μου τ αρχί**α μου έξω τα αφήνω;"


Πηγη : asteiakia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου