Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 13 Μαΐου 2011

Ανεκδοτα !

O Mπόμπος παίζει σε μια ομάδα. Πριν από έναν αγώνα, έρχεται στο γήπεδο με ένα σάκο γεμάτο λαμπάκια. O Tοτός τον ρωτάει:
- Tι τις θες τις λάμπες ρε Mπόμπο;
- Σήμερα, θα τους αλλάξω τα φώτα!


Ο τύπος κατέβαινε προβληματισμένος τα σκαλιά της πολυκατοικίας που είχε πάει επίσκεψη στον Γιατρό......
-Πως διάολο μου το είπε;....... Ιχθείς...... Αιγόκερος; ..... Παρθένος;....
Δεν αντέχει, ξαναπαίρνει τον ανελκυστήρα, ανεβαίνει τρεις ορόφους, χτυπάει ξανά το κουδούνι του Γιατρού και όλος περιέργεια ρωτά:
-Συγνώμη Γιατρέ, αλλά πώς μου το είπες εκείνο που έχω;
-Καρκίνο δεν είπαμε ρε φίλε;... Καρκίνο!


Ο πατέρας με τον γιο πηγαίνουν μαζί στο φαρμακείο και επί τη ευκαιρία ο πατέρας του δείχνει τις συσκευασίες των προφυλακτικών...
-Αυτά είναι λοιπόν τα προφυλακτικά που σου έλεγα, του λέει... Θυμάσαι τη συζήτησή μας, ε, Γιωργάκη;
-Ναι, μπαμπά, θυμάμαι... Αλλά δε μου είπες, εδώ γιατί γράφει 3;
-Γιατί αυτή είναι η συσκευασία των μαθητών της τρίτης λυκείου: ένα για την Παρασκευή, ένα για το Σάββατο και ένα για την Κυριακή.
-Και αυτά που γράφουν 6;
-Αυτά είναι για τους φοιτητές: δύο για την Παρασκευή, δύο για το Σάββατο και δύο για την Κυριακή.
-Και αυτά που γράφουν 12;
-Αυτά παιδί μου είναι για τους παντρεμένους: ένα τον Γενάρη, ένα τον Φλεβάρη, ένα τον Μάρτη...



Πηγη : asteiakia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου