Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 12 Μαΐου 2011

Ανεκδοτα !

Ένας τύπος πλησιάζει μια πολύ ωραία γυναίκα σε ένα μεγάλο πολυκατάστημα.
- Με συγχωρείτε, τηw λέει, αλλά έχω χάσει την γυναίκα μου, μπορείτε να με βοηθήσετε;
- Και τι θέλετε να κάνω; ρωτά η γυναίκα.
- Απλά σταθείτε εδώ και μιλήστε μαζί μου, απαντάει ο τύπος.
- Και γιατί αυτό θα σας βοηθήσει; ξαναρώτησε αυτή.
- Μμμμμμ δεν ξέρω, αλλά κάθε φορά που μιλάω με μια τόσο ωραία γυναίκα σαν και σας, η γυναίκα μου εμφανίζεται ξαφνικά από το πουθενά.



Ήταν δύο φίλοι που ήθελαν να κάνουν τους έξυπνους πήγαν λοιπών στην παραλία και συμφώνησαν να μιλούν στα αγγλικά.
Ξαφνικά λέει ο Κωστίκας :
-Ρε Γιωρίκα give me the ball!
και ο Γιωρίκας:
-Ποιό μπολ ρε αυτό με τους κεφτέδες;



Δύο System Administrators συζητάνε:
- Ακου να δεις τι έγινε χθες!
- Τι, τι;
- Γνώρισα μία φανταστική γκόμενα σε ένα μπαρ...
- Για λέγε, για λέγε...
- ...και της είπα να έρθει από το σπίτι για ποτό, και ήρθε.
- Τι λες τώρα; Για λέγε, για λέγε...
- Ήπιαμε εκεί δυο ποτάκια, ζεστάθηκε η κατάσταση και ξαφνικά μου λέει. "Μπορείς σε παρακαλώ να μου βγάλεις τη φούστα γιατί με στενεύει;"
- Τι λες τώρα; Για λέγε, για λέγε...
- Της βγάζω λοιπόν τη φούστα, τη σηκώνω με δύναμη και τη βάζω πάνω στο γραφείο δίπλα στο καινούργιο laptop.
- Τι λες τώρα; Πήρες καινούριο laptop;




Πηγη : asteiakia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου